Als je al een account hebt, log dan hier in.
Als je een account wilt aanmaken, klik dan hier.
Lid worden
088 97 30 608
Retail & Innovatie
Afgelopen jaren hebben de tuin- en dierretailers in Nederland belangrijke stappen gezet naar een betere uitwisseling van productdata.
Meer lezen
Nieuws
Op initiatief van Tuinbranche Nederland gingen drie expertgroepen aan de slag met het onderzoek naar hoe de tuinbranche er in 2030 uit zou moeten zien.
Tuinbranche Nederland heeft een aantal stellingen over (chemische) bestrijdingsmiddelen mee laten lopen met het standaard GfK Consumentenonderzoek.
Mens & Organisatie
INretail heeft een rekentool ontwikkeld waarmee je gemakkelijk het nieuwe loon van je medewerkers per 1 juli 2024 kunt berekenen.
Groen & Duurzaamheid
De inzet van de tuinbranche om residuen van gewasbeschermingsmiddelen op tuinplanten te verminderen blijkt onverminderd noodzakelijk.
Per 1 juli 2024 stijgt het wettelijk minimumloon met 3,1%.
Het gebruik van open haarden, inzethaarden en houtkachels voor het geheel of gedeeltelijk verwarmen van woningen neemt de laatste jaren toe.
Het is dan ook belangrijk het mediterrane miertje te leren herkennen en bestrijden. Bioloog Jinze Noordijk, verbonden aan EIS...
Met de campagne 'Vrolijke tuinhulpjes' willen we consumenten bewust maken dat beestjes in de tuin juist nuttig zijn en niet automatisch bestreden moeten worden. Beestjes koesteren en een goed evenwicht in de tuin zorgen ervoor dat er geen plagen ontstaan.
In de afgelopen jaren hebben tuincentra hun retailmodellen steeds verder ontwikkeld. Om hierbij te kunnen blijven aansluiten, hebben we de structuurnota herschreven.
De GfK Consumentenmonitor is een uitgebreid onderzoek dat ieder jaar door GfK wordt uitgevoerd in opdracht van Tuinbranche Nederland.
In opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat - met wie Tuinbranche Nederland nauw samenwerkt in de vergroening van de tuin - heeft Motivaction onderzoek gedaan naar de drempels én de motivaties van Nederlanders om hun tuin te vergroenen